Ce trebuie să știi înainte să îți pui o coroană dentară

Studiile în medicină arată că cea mai comună afecțiune a corpului uman, după răceală, este caria dentară. Indiferent de motivul care cauzează apariția cariilor, repararea și restructurarea lor se pot face cu o plombă simplă, coroană dentară sau cu un implant dentar, când e cazul.
Dinții afectați și deteriorați pot duce la infecții gingivale (gingivită, parodontoză) sau chiar la extracția dintelui.
Problema e că de cele mai multe ori, oamenii vin la dentiști, doar când simt o durere. Din păcate, intervenția poate fi tardivă. Durerea sau sensibilitatea dentară apar atunci când sunt afectate dentina, pulpa sau nervul dintelui.
Pentru a preveni aceste inteventii, un consult periodic, o dată la șase luni este indicat, indiferent de vârstă. Procedurile stomatologice, cum ar fi periajul profesional, detartrajul sau curățarea profesională în cabinet pot fi de mare ajutor în prevenirea cariilor și a bolilor gingivale.

Ce tip de coroană dentară este recomandată?

La Art Implant, îmbinăm tehnologia modernă cu aparatura germană de calitate. Tipurile de coronițe dentare sunt realizate special pentru fiecare pacient. Astfel, poți alege o coroană dentară din porțelan presat, zirconiu sau metalo-ceramică.
Acestea au rolul de a acoperi un dinte afectat, sau de a înlocui o măsea care a fost extrasă. Rolul de protecție al coroanei dentare este atributul principal.
Ea poate fi montată pe un dinte curățat și pilit în prealabil, sau poate fi montat pe un implant dentar din titan sau zirconiu.
Coroanele consolidează dintele, pe o înălțime personlizată, după un mulaj luat special pentru a completa dantura. Astfel, masticația se face corect, fără durere.

Ce avantaje ai de la o coroană dentară?

-Coroanele dentare îmbină cu succes partea funcțională cu cea estetică. În primul rând, coronițele pot fi făcute la culoarea dintelui. Compozitul special din porțelan sau metalo-ceramică este realizat pe diverse nuanțe, putând fi compus special pentru a se potrivi cu restul danturii. Astfel, vei obține un zâmbet natural, uniform și mai ales sănătos.
-Masticația va fi făcută normal, cu o închidere naturală, fără să apară leziuni la nivelul gingiilor.
-Coroanele dentare nu fac carii, putând fi menținute perfect ani în șir. Pentru aceasta, igiena dentară cu ață dentară și apă de gură sunt necesare zi de zi.

-Protejează dintele de infecții și inflamații locale.
-Sunt acceptate imediat de organism și nu creează reacții adverse.
-Datorită dinților îmbrăcați în coroniță, restul dinților vor crește și se vor dezvoltă drepți, fără să fie nevoie de aparat ortodontic pentru a corecta dantura.

Vino la un consult profesional și află cum îți poți îmbunătăți starea sănătății orale! Nu lăsa ca prezența unei carii minore să îți afecteze dantură. Cu noile proceduri stomatologice, poți avea o gură sănătoasă, iar cu o coroană dentară îți vei recăpăta zâmbetul de altă dată.