Tratamente dentare fără durere- promoții de la Art Implant

Fiecare persoană este unică, iar felul în care ne afișăm trebuie să reflecte personalitatea noastră. Știm că sănătatea este mereu pe primul loc, tocmai de aceea ți-am pregătit tratamente dentare fără durere. Cu aparatură germană profesională, medicii noștri dentiști îți oferă o gama largă de servicii de stomatologie. Fie că ai nevoie de aparat dentar, de plombe din porțelan, de coroane dentare sau pur și simplu vrei o albire dentară, la Art Implant găsești cele mai bune variante.

Clinica noastră a devenit în scurt timp una din preferatele vedetelor românești, cum ar fi Florin Chilian, Rodica Popescu Bitănescu, Mădălin Ionescu, Mihai Mitoșeru, Cristi Brancu, Raluca și Denisa de la Bambi și mulți alții.

Profesionalismul doctorilor stomatologi se îmbină perfect cu serviciile de calitate, la prețuri avantajoase.

Iată ce tratamente dentare fără durere poți alege, în funcție de nevoile tale:

1. Implant dentar într-o zi

Cu pivot din titan sau zirconiu, implantul dentar poate fi acum realizat într-o singură zi. Tehnologia folosită este una performanță, ce accelerează procesul de implantare, fără probleme. După curățarea amănunțită și a dinților din vecinătate, se trece la implantul în sine, care întărește dantura și nu lasă loc de infecții la gingie sau pe nerv. Pe implant se poate alege o coroană dentară la culoarea naturală, realizată din ceramică sau porțelan. Avantajele sunt:

-păstrează dinții drepți de lângă zona cu implant, menținând sănătatea dentară,

-are o durabilitate mare și se integrează rapid,

-nouă dantură este sănătoasă și nu formează carii.

2. Albire dentară 3D

Albirea dentară 3D îți oferă rezultate spectaculoase în 30 minute de la procedură, cu până la 8 sau chiar 14 nuanțe.

Fără să afecteze smalțul dinților, albirea dentară cu laser este una din cele mai eficiente metode, fără efecte secundare. Lumina emisă nu produce sângerări sau leziuni la nivelul gingiei, iar dentina nu este afectată.

Efectele vizibile pot dura până la 2 ani, fiind indicată o igienă orală corespunzătoare. Pentru a păstra albul dinților, dentiștii recomandă evitarea fumatului, a cafelei sau a ceaiurilor negre ce pătează dantura.

Lampa Beyond acționează de jur împrejurul dintelui, fără să îl afecteze, procedura putând fi reluată oricând este nevoie.

3. Aparat dentar invizibil sau metalic

Dinții drepți sunt necesari pentru a crea o masticație corectă. Cu cât aceștia își mențin o formă echilibrată, cu atât vor dispărea complicațiile chirurgicale. Dantura dreaptă poate fi susținută cu un aparat dentar metalic pe ambele arcade, sau cu unul invizibil, cu aspect de cristal.

Centru Art mai pune la dispoziție și aparatele dentare montate în spatele dinților, extrem de discrete și eficiente.

Materialele de calitate permit dinților să se stabilizeze fără să rămână leziuni, putând fi potrivite chiar și copiilor. Totul se face personalizat, pentru un plus de confort pentru fiecare pacient.

Oricare ar fi motivul pentru care ai nevoie de un consult de specialitate, la Art Implant vei găși cu siguranță ajutor. Alege să îți faci tratamente dentare fără durere și sună-ne acum pentru o programare: 021.321.11.11 / 0731.321.111.